Sunday, December 28, 2014

Основачи на социологијата

Социолошкото занимавање и проучување на човекот и неговата заедница потекнуваат од дамнешни времиња. Античките грчки и римски мислители Сократ, Аристотел, Платон, Херодот, Тукидит, Кикерон и Ливиј, но и кинескиот филозоф Конфучиј, како и арапскиот Ибн Калдун, многу придонеле за затемелување на знаењата за човековата заедница и општеството.
Кон крајот на 18-тиот, и половината на 19-тиот век, сѐ повеќе се нагласува потребата од создавање на посебна наука, која за свој предмет на проучување ќе го има општеството, неговата структура и развој. на голем број универзитети се држат предавања од предмети кои добиваат најразлични имиња, морална филозофија, социјална физика, социјална механика, социјална физиологија. Сите се обидуваат да го претстават општеството како природен феномен за кој важат слични закони како законите на природата.
Тоа значи дека развојот на науката за општеството во овој период е во близок однос со развојот на природните наукиЗа основачи се сметаат: 



Карл Маркс 
Огист Конт






Емил Диркем 
 Макс Вебер





1 comment:

  1. Јас сум Хелена Хулио од Еквадор, сакам добро да зборувам за г-дин Педро на оваа тема.
    Г-дин Педро и неговата компанија за заем ми даваат финансиска поддршка кога целата банка во мојот град го одби моето барање да ми даде заем од 500.000,00 американски долари, се обидов сè што можев да добијам заем од моите банки овде во Еквадор, но сите ме одбија. бидејќи кредитот ми беше низок, но со Божја милост дознав за г-дин Педро на платформа за заем, па решив да се обидам да аплицирам за заемот. Со Божја волја ми дадоа заем од 500.000,00 УСД. Барањето заем за кое моите банки овде во Еквадор ме одбија, беше навистина прекрасно да се работи со нив и мојот бизнис сега оди добро. Е-пошта/ Контактирајте ако сакате да аплицирате за заем од нив.
    pedroloanss@gmail.com

    ReplyDelete